Létai Julcsee könyvajánlója

5/07/2015 10:14:00 de.

Sziasztok!


Már egy ideje a facebookos oldalon láthattátok, hogy várjuk könyvajánlóitokat. 
Ez abból áll, hogy egyik kedvenc könyvetekről írtok számunkra néhány mondatban, bemutatjátok és, hogy miért szeretitek és elkülditek a mindiglegyboldog@gmail.com email címre, mi pedig megosztjuk a blogunkon :)

A következőkben
Julcsee ajánlóját olvashatjátok, aki Leiner Laura - Szent Johanna Gimi c. könyvsorozatáról írt nekünk.


"Melyik szeptember 8?" A Szent Johanna Gimi cimű könyv egy átlagos középiskolás lány mindennapjait mutatja be. Nyolc kötetből áll, mindegyik egy félévet foglal magába. A könyv egyes szám első személye, egyszerű, mai beszédstilusa fogott meg. Nem tudtam letenni. Éjt nappallá téve olvastam, pedig elsőnek megijesztett a sok kép nélküli oldal. De aztán rá jöttem. Ahhoz, hogy átéljük azt, amit Reni átélt négy éven keresztül, nem kellenek képek. Csak olvasni kell! Ez a könyv az életemet változtatta meg,és nem túlzok! Ajánlom 10 - 18 év körüli lányoknak, de 20 éven felülieket is magával ragadott már ez a könyv. És végül, egy Leiner Laura idézettel fejezném be, amit az utolsó kötethez mondott:"Okos kis könyv ez, elindult a saját útjára. Én pedig most magára hagyom, elengedem, hiszen én azt hiszem, mindent megtettem, amit lehetett, mindent úgy írtam, ahogy szerettem volna, most pedig elégedett vagyok az eredménnyel, mert tudom, én a kezdetek kezdetén valami ilyesmit akartam a végére. Nem egy finálét, elcsépelt ömlengést vagy túlcsavart szálakat. Úgy érzem, ez a sorozat az egyszerűségével nyerte el mindazt, amit elnyert, én pedig végig tartottam magam ahhoz az elvemhez, miszerint ez csak egy sztori egy hétköznapi lányról, A FIÚRÓL (csupa nagybetűvel), a tanulásról, a barátairól, a családjáról, az életéről meg úgy általában, a Szent Johanna gimiről." - Leiner Laura 


___________________________________________________________________________________

You Might Also Like

0 megjegyzés