Frizura tippek

8/20/2014 08:27:00 de.






Gondolom nem csak én vagyok az egyedüli aki reggelente tükörbe nézve nem tudja eldönteni mit is kezdjen a hajával az adott napon. Pláne, ha késésben vagyunk és nincs időnk. 
Rengeteget nézegettem az internetes oldalakat, milyen gyors illetve frappáns frizurát csinálhatok pillanatok alatt, amiket aztán meg is csináltam, de egy idő után természetesen -nehogy elkéssek -verzió miatt mindig elfelejtettem és maradtam a lófarok, csatos vagy egyszerű lógó hajnál. Amivel persze semmi gond, de ha változatossá akarjuk tenni megjelenésünket, akkor nem árt betanulni néhány tippet. 
A következőkben gyűjtöttem számotokra párat, hátha kedvet kaptok!


Ebben a videóban 10 változatot találtok, hogyan készítsetek magatoknak frizurát gyorsan :)


Csavart haj
Kezdjétek el oldalt megcsavarni a hajatokat és haladjatok vele teljesen a másik oldalig, majd készítsetek copfot tovább folytatva két tincs összecsavarását.

740c04f6697f328f9f5d5e68a26677f4 


Fonott haj 
 A fejetek tetején kezdjétek el a parketta fonást, majd ha a tarkótokhoz értetek csak szimplán fogjátok össze a hajatokat.

996904_420869794692609_1042736985_n 

Változatok copfra

Egyszerűen feldobhatod copfodat, ha kissé begöndöríted és beletűzöl egy szép hajdíszt. Szintén bájos frizurát készíthetsz, ha fontott tincsekkel dobod fel a copfod. Ehhez hagyj szabadon elöl és kétoldalt 1-1 tincset, melyeket fonj be, majd ilyen formában gumizd bele a copfodba

  


Masnis frizura

Percek alatt elkészíthető frizurák- 1.rész 


...és egy kis nyári frizura 

 


Remélem tetszettek a tippek és ha kérdésetek van, továbbá szeretnétek valamilyen témában ha írnánk, akkor írjatok! :) 
Kommentben illetve a megszokott email címre várjuk leveleiteket

Ne feledjétek, ha bármi nyomja a lelketeket, egy kis tanácsra, segítségre lenne szükségetek
várjuk leveleiteket! 
mindiglegyboldog@gmail.com
Szép napot!

Eszter 

You Might Also Like

0 megjegyzés