Kedvenc kozmetikai márkám - essence

3/28/2015 12:58:00 du.

Sziasztok!

Elérkezett a hétvége, gondoltam kaptok tőlem egy bejegyzést :) 

Mivel ma a városban jártam, könyvesboltban, majd a dm-ben is körül néztem. Régóta vágytam már egy rúzsra, többször próbálgattam őket, igazából eddig csak szájfényeket használtam- nos így a mai nap végül megleptem magam egy rúzzsal és egy szemhéjtussal. 

Na és hogy melyik márkát vettem? -essence.. az egyik kedvencem. 

 
Az essence hivatalos oldala ezzel a mondattal indít : egy dolog, amit igazán szeretünk az essence márkánál, hogy rendkívül sok örömet okoz nagyon kedvező áron. így felmerülhet bennünk a kérdés: ha ilyen olcsó, lehet-e jó minőségű is? - ezzel természetesen teljesen egyet is értek, hiszen minőségi terméket kínál egész jó áron.
Talán tini korom óta essence-t vásárolok. Első körökben mindig körömlakkokat vettem, aztán ahogy idősebb lettem, meg tapasztaltabb többnyire tudom, hogy mi áll jól, melyek a megszokott dolgok amiket mindig meg is veszek. 
Az essence körömlakk színei nagyon tetszenek, mindig sikerül olyat találnom, amely az ízlésemnek megfelelő, továbbá elég tartósak is - bár nyilván nem feltétlen mosogatásokhoz találták ki őket :) Én nagyon szeretem a vidám színeket, igyekszem is mindig ilyet választani. 

Most pedig bemutatom az állandókat, amiket mindig megveszek és a kedvenceim: 


 - szempillaspirál:  I love Extreme - már egy ideje ezt vásárolom, az egyik legjobb. Nekem aránylag elég hosszúak a szempilláim, ez a spirál pedig segít, hogy dús is legyen. Hosszú ideig kitart a termék, a lejárati időt azért mindig ajánlatos figyelni. 






- szemceruza: Amióta rátaláltam, azóta csak ezt vagyok hajlandó venni. Nos ez nem ceruza, ahogy hivatalosan írja: toll, de nagyon jó, sokáig használható. Nekem régen sem jöttek be a szemceruzák, faragni kellett, néha tört a hegye, szóval nekem nem volt az igazi. 
Viszont nagyon jó, hogy ezt kitalálták, hiszen csak ki kell tekerni, és máris ki tudod húzni a szemed. Jó minőségű, intenzív fekete színe van, de több színben is megtalálhatjátok. 




Szemhéjtus : Régebben az ecsetes szemhéjtust használtam, ma pedig vettem magamnak egy "filceset". Én azt gondolom, sokkal könnyebb kihúzni vele a szemeteket, szépen megtudjátok húzni a vonalat, úgyhogy ezt mindenképp javaslom.


Szemhéjpúdert ritkán használok, igaz néhányat már vettem, ajánlom őket, aki szívesen használja. 



Arcra én általában nagyon nem szoktam használni semmit, tavasszal- nyáron pedig főleg nem. Ha mégis akkor általában az Avon alapozóját és az állandó - essence mattosító púdert szoktam használni. Nyilván ebből is többféle árnyalatot találhattok, azért figyeljetek oda, hogy bőrötök színéhez mérten válasszatok púdert.  Ha esetleg nem válna be Nektek ez a fajta, még válogathattok többféléből. 
ajak : mint ahogy már az elején említettem mai napon vásároltam rúzst. Még az erősebb színeket annyira nem vállaltam be, így egy szép árnyalatú rózsaszínt választottam magamnak. Ti, kedvetekre válogathattok a színek közül, nekem például tetszenek a natúr hatást keltő színek is, így hát próbáljatok ki minél többet, mielőtt választotok :) 
Továbbá vásároltam már egy lossing lipbalm (ajakbalzsam)  nevű kis szájfényt, -epres ízű - néha napján ezt is szoktam használni, szép fényt ad az ajkaknak és mellesleg nagyon jó illatú :) 

Következhet a kedvencem a köröm: Nem is tudom mennyi essence körömlakkom volt az évek alatt, szinte mindenféle színben. Be is mutatnék néhányat  jelenlegiek közül, hátha Ti is kedvet kaptok hozzá. 
A legtöbb a Colour&Go fajtából van: rengetegféle színt kínálnak, némelyik csillogós is, bátran próbáljátok ki és  a másik ami most tetszik az I love trends, melynek natúrabb színe van. Továbbá szoktam még venni köröm erősítő olajat, ezt azért még ajánlom számotokra, ennél egy kicsit több időt kell várni, mire beszívódik.


Talán ennyi, amit általában meg szoktam venni az Essence termékei közül. Én bátran merem ajánlani Nektek, némelyik termékük kicsit drágább, valamelyik pedig elég jól megfizethető, de szerintem megéri, elég tartósak és minőségi. Ha dm-ben, rossmann-ban vásároltok, gyakran akciók is vannak, ilyenkor pedig érdemes vásárolni.
Lehet hamarosan pedig a többi kedvenc márkáimat is bemutatom majd mint például : catrice, manhattan stb. 

_________________________________________________________________________________

Ne feledjétek aki szívesen írna könyvajánlót várom szeretettel. 
Nem kell mást tennetek, csak kiválasztani kedvenc könyveteket és email-ben elküldeni a leírást róla és persze kedvcsinálónak írjátok meg, mi fogott meg a könyvben. 
E- mail : mindiglegyboldog@gmail.com 

Kövessetek minket FACEBOOKON is!! 

Szép hétvégét 

Eszter 

You Might Also Like

0 megjegyzés