Lelkünkhoz szóló dalok

11/21/2014 12:33:00 du.

"Magyarázd, érezze rajtad meg,
Hogy neki Te leszel az az egy,
S ha nem is hozol le egy csillagot,
Sokról mutatod meg, hol ragyog."
/Kiscsillag zenekar/



Úgy gondoltam, hogy ezt a bejegyzést annak szentelem, hogy bemutatnám Nektek azokat a dalokat, amik nekem  is, de sok más lánynak is ha nem is erőt, de talán támaszt nyújtanak olyan helyzetekben, amikor nehéz megoldanunk egy-egy feladatot. Néha pedig bátorítást ad, akár tanulhatunk is belőle, másképp látni a világ történéseit. 
Sokszor, ha esetleg egy napunk nem úgy alakul, vagy valamin rágódunk jól tud esni egy kedves és lágy dal vagy ami felnyitja a szemünket, hogy tovább tudjunk küzdeni!

Próbáltam Nektek összegyűjteni az én sajátos kedvenceimet, amik mostanság sokat jelentenek. 

Elsőként a Csík zenekar, Presser, Kiss Tibor közös dala : Te majd kézen fogsz és hazavezetsz címmel. Aki szereti az efféle dalokat, biztos napjában többször is meghallgatja. A dalban a szöveg az, ami leginkább tetszik. Ha az ember belegondol, mindig kell valaki, olyan ember, aki mellénk áll és segít bennünket, akár a párunk, de lehet egy számunkra kedves ember.

Kis ízelítő a dalból: "Mikor túl sok volt a bor meg a sör,
S az élet szétizél meg agyongyötör,
Mikor egyáltalán nem szeretsz,
Mégis belém karolsz, s hazavezetsz." 



Ha már a magyaroknál tartunk, semmiképp nem hagyhatom ki Rúzsa Magdi - Egyszer  című dalát és  érdemes a Szerelem címűt is hallgatnál.
Az első dalban - ha már itt tartunk - Presser Gábor itt is maradandót és felejthetetlent alkotott, én nem tudom lehet e olyan, aki ezt a dalt nem ismeri. Engem elsőként az egy "szál" zongora hatott meg, másodszor pedig az előadásmód és maga a dal. Olyan hatást kelt az emberben, hogy ő is elgondolkodik rajta, hogy mire is vágyik..... de azt nem biztos, hogy megkapja. Szépen "meséli" el a vágyait, én mondjuk legelőször nem erre a befejezésre számítottam a dal végén, de így megható és egyben elgondolkodtató.
 A Szerelem című dalról azt hiszem nem kell beszélni :) A linkre kattintva hallgathatjátok :)
 Rúzsa Magdi -Egyszer
Rúzsa Magdi - Szerelem


A következő ami tetszik nekem, nem azért mert konkrétan szakítós és annak következményeiről szól, a dal természetesen kedvenc, de a videóklip nagyon hatásos lett. Én javaslom mindenkinek aki nem ismeri. A dal címe Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants.



Caramel - Végtelen című dala, engem mondjuk rögtön megfogott. Egyébként is szeretem Caramel szinte összes dalát, ez pedig a legújabb, amit lehet hallgatni. Szintén érzelmes, elgondolkodtató számról van szó, aki szereti az ő stílusát, rögtön megszereti. :  Caramel- Végtelen Minden dalát nagyon szeretem de amit még megosztanék veletek. Nekem szomorúbb, kilátástalan napjaimon rengeteg erőt adott : Caramel - Szállok a dallal




A következő dalt amit minden olyan lánynak ajánlok akit megbántottak, becsaptak és átvertek. Szerintem fiúk miatt mindenki járt ebben a cipőben, szerencsés az, aki nem. Itt pedig egy olyan dal, ami igaz nem mai, de minden benne van amit tudnunk kell és meg kell fogadnunk ilyen helyzetben. Igen is fel kell állni, továbblépni és megmutatni erősek és harcosok vagyunk :)   Christina Aguilera - Fighter 



További dalok amiket ajánlok: /katt a dal címére/ 

Nicole Scherzinger - Your Love 

Halott Pénz - Nem érinthet meg 

Szabó Balázs Bandája - Bájoló 
  
Anna and the Barbies feat. Kiss Tibi: Márti dala  

.... és az idézetet, amit a bejegyzés elején olvashattatok a Kiscsillag zenekar - Sirály című dalában hallhatjátokKiscsillag - Sirály
















You Might Also Like

0 megjegyzés