Barangolás az eBay misztikus világában

10/17/2015 04:35:00 de.

Valószínűleg mindenki hallott már az internetes vásárlás fellegváráról, az otthonról is elérhető kínai piac legismertebb felületéről, az eBay-ről.
Sokan - köztük én is -  meglehetősen sokáig ódzkodnak az ilyesfajta vásárlási formától, azonban ha valaki egyszer elkalandozik ebben a világban, hamar beszippantja az, és már tele is pakolta a virtuális kosarát megannyi hasznos, és kevésbé hasznos kinccsel.

Én közel másfél éve vesztem el ebben a világban menthetetlenül, azóta pedig számos rendelés van a hátam mögött, időről időre elkap a láz, hogy újabb csecsebecsékkel gazdagítsam a kincsestáram, és itt nem feltétlen csak az ékszerek és kiegészítők között kell gondolkozni, kozmetikai szereken át minden féle földi jó landolt már a postaládámban.

Ezért is határoztunk úgy, hogy időről időre készül egy bejegyzés, amikor is megmutatom nektek miféle finomságok mínuszolták le a bankszámlámat, akarom mondani milyen rendkívül fontos, nélkülözhetetlen termékeket szereztem be.

De vigyázat, ragályos!!! Sokakat megfertőztem már, és nem titkolt célom, hogy Titeket is magammal rántsalak ebbe a mesés világba.


1. Az utóbbi időben nagyon felkapottak lettek az úgynevezett felnőtt színezők. Már nekem is régóta fáj egyre a fogam, de az árát elég borsosnak ítéltem, viszont az eBay-nek hála egy rövidebb verziójú, de szép rajzokkal telit potom ár sikerült találnom. (US $1.55) eBay
2. Régen a TeleShopban lehetett hasonló "fogyasztó"masszázs pillangót látni. Nem várok csodát tőle, mindössze masszírozó gyanánt vettem a kis kütyüt. (AU $2.83) eBay
3. Pillangó mániás lévén a szobám tele van aggatva illetve ragasztva pillangós matricákkal, kiegészítőkkel így ez a kis ledes, üvegre tapasztható szépség sem hiányozhat a gyűjteményemből. Lehet beszerzek még belőle párat. (US $1.03) eBay
4. A pillangók után vagy talán inkább még előtt a másik nagy mániám a fülbevalók.. megszámolni sem tudom hány pár hánykolódik a szobámban, de mindig kel 1-1 újabb. Mostanában pedig rákattantam ezekre az ear cuff darabokra. US $0.99 eBay


1. Praktikusságát tekintve és mivel jobban véd, a kinyithatós tokokat részesítem előnyben, de ennek a mintájába beleszerettem, így itthon vagy mikor tudom, hogy biztonságban van a telefonom, ebben tartom a kicsikét. (US $1.52) eBay
2. Fülbevaló mánia.. azt hiszem nem is kell részleteznem. Volt már hasonlóm pillangó formájúban, de az túl nagy volt így elajándékoztam, ezzel viszont minden rendben, imádom. AU $1.00 eBay
3. Még nem használtam filces szemhéjtust, de miután több blogon is csak jókat olvastam róla, egy próbát megér. AU $1.00 eBay


1. Rossz szokásom, hogy azokat a sminkcuccokat amiket magammal hordok csak beledobálom a táskám egy kisebb zsebébe, majd mikor kellenének kutathatok utánuk, na meg amúgy sem egy életbiztosítás számukra. Ez a cuki matrózmintás neszeszer ezen körülményeken fog majd segíteni - legalább is remélem. Amúgy pedig tolltartónak se lenne utolsó. (AU $1.45) eBay
2. Újabb rossz szokásom, hogy ha valamit fel kell írnom éppen a kezem ügyébe akadó kis cetlire jegyzetelem, ami aztán valamilyen oknál fogva eltűnik az íróasztalom, táskám és egyéb helyek káoszában. Ezt a több színben is kapható gyönyörűséges jegyzetfüzetet lehet, hogy még annyira sem lesz szívem teleírni, de majd erőt veszek magamon. (AU $4.89) eBay
3. Sokszor találkoztam már ezekkel a folyékony rúzsokkal az eBay-en, szemezek is velük egy ideje, de rendelni még nem mertem belőlük. Jobban utánuk olvasva viszont sok jót találtam róluk így egyelőre két színnel bepróbálkozok (10 és 34), ha beválnak lehet még lecsapok néhány árnyalatra. (C $1.09) eBay

Gondolom tudjátok, hogy a mai modern világban nem csak az eBay létezik, mint internetes vásárlási felület, mondjuk úgy inkább, hogy ez az oldal az "őse" minden hasonló oldalnak.
Én is jó néhány másik ilyen felületen (Born Pretty Store, AliExpress) jelen vagyok, mint vásárló, bár koránt sem olyan intenzitással, mint az eBay esetében. De azért ha néha elcsatangolok másfelé, az onnan származó kincseket is megmutatom nektek.

AliExpress

1-3. Nem hiszem, hogy komolyabb magyarázatra szorulna... fülbevaló mánia, ear cuff, beszéljenek a képek. 
1. € 0,59 AliExpress
2. € 0,89 AliExpress
3. € 0,31 - 0,38 AliExpress
4. Ezt a könnyed kis kardigánt ugyan egy kicsit későn rendeltem meg, de tavasztól, ha már nem kell kabát, és a vastagabb pulcsik is lekerülnek újra előkerül a szekrényből. (€ 3,66) AliExpress

Az utóbbi bő egy hónapban ezek a csodás holmik kerültek a kezeim közé, illetve várom, hogy megérkezzenek.
Amint összegyűlik egy újabb csokorra való, ismét jelentkezem. Addig pedig írjátok meg kommentben, hogy ti szoktatok-e, illetve ha igen, miket rendelni eBay-ről vagy egyéb hasonló oldalakról. 
Ha pedig érdekel valamelyik termékkel kapcsolatos véleményem, kérdezzetek bátran.

You Might Also Like

0 megjegyzés