Újra a fedélzeten

10/18/2015 02:48:00 de.

Szinte pontosan emlékszem arra a napra, mikor Eszter megkérdezte, lenne-e kedvem hozzá és még néhány lányhoz csatlakozni, hogy létrehozzunk egy olyan blogot, ami segítséget nyújt lelkileg kissé elveszett, tanácsra, meghallgatásra vágyó társainkon.
Természetese igent mondtam, hisz világ életemben inkább a "lelki szemetesládák" társaságát erősítettem, mint sem tanácsot kértem volna vagy panaszkodtam. Szeretem meghallgatni az embereket, segíteni nekik, még ha csak pár bátorító szóval is tudok hozzájárulni a haladásukhoz. Emellett mindig is szerettem írni, kacérkodtam korábban is a cikkírással, vonzott ez a fajta világ.
Tehát evidens volt, hogy nekem is itt a helyem, azonban sok külső tényező keresztbe húzta a számításaimat.. Akkor még saját blogot vezettem, de arra sem jutott elegendő időm, így még egy projekt szinte lehetetlennek tűnt, sőt.. Jó időre félretettem az írást, bár kedvem lett volna hozzá, az ihlet alábbhagyott, az idő pedig kifojt a kezeim közül, ha lett is volna egy kevés a fáradtság visszavetett abban, hogy klaviatúrát ragadjak.

Ez az oka tehát annak, hogy ezidáig nem bukkantam fel itt a blogon, és bár időm semmivel sem lett több, igyekszem az elkövetkezendő időkben aktív és hasznos tagja maradni az oldalnak.
Ha nem is naponta, de hetente 1-2 cikkel igyekszem hozzá tenni a bloghoz, illetve lehet, hogy a Facebook oldalunkon valamivel többet találkozunk ezután.

A héten már posztoltam két cikket, viszont egy bemutatkozással még adós vagyok Nektek, ezért is született meg ez az írás.

Tehát következzék néhány dolog rólam:

Mint már fentebb említettem, szeretek tanácsokat adni, illetve jó hallgatóság vagyok, így ha bármilyen kérdés érkezik igyekszem segíteni.
Szeretek írni, blogolni, megosztani a véleményem, tapasztalataim különböző dolgokkal kapcsolatban, így ha minden jól megy olvashattok majd tőlem könyv-, film- és zeneajánlókat, valamint személyesebb hangvételű "terméktesztekkel" is jelentkezem majd, hisz tudni kell rólam, hogy néha az őrültség határait súrolva (természetesen csak alulról) szeretek mindenfélét kipróbálni, legyen az mondjuk színes kontaktlencse, hajszínező kréta vagy bármi, amihez más nem szívesen nyúl tapasztalat híján.
Eszterrel közös szenvedélyünk a foci és a Forma-1, de ezekkel nem foglak itt riogatni titeket, annál inkább próbállak elkalauzolni a beauty világba, hisz mégis csak csajok vagyunk.

Bemutatkozásként talán ennyit rólam, ha kérdésetek van tegyétek fel bátran.

Kellemes pihenést kívánok minden kedves olvasónknak! :)

Drea


(az egyik kedvenc számom amit mostanában rongyosra hallgatok ismét)

You Might Also Like

0 megjegyzés